Hälsade på Picco !

Idag var jag och hälsade på Picco <3 Han var jättegullig (som vanligt) Han stog i hagen men jag och mamma fick gå in och hälsa och gosa lite. :) :) :) När vi kom hem mejlade vi till Aud och tackade och då svarade hon att jag fick komma tillbaka men kanske lite senare på dagen när han stog i boxen så skulle jag få borsta och rykta honom :D <3 <3 <3 <3 Jag tog lite bilder men det va så svårt med ljuset så dom blev inge bra men ni får än en gång nöja er med en gammal lite rolig och lite konstig bild :P
Bilden är lite suddig men den e ändå rolig :P
Fotograf: Amalia.

Kommentarer
Postat av: M A L I N - F O T O

sv: heh, tack:)<3

2011-04-11 @ 17:57:26
URL: http://malinnfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0