Grönan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja igår va ja på grönan och det va askul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag åkte frittfall en gång för jag hann inte mer :( Jag skulle ha åkt frittfall me en mathilda men hon ville inte så då fick jag åka med jacke p och axel g. Vi va där med klassen... Jag åkte också den nya träbanan twister, den va jätterolig men inget slår frittfall! :D  Jag åkte också Jetline, Flygande mattan, Insane, Extreme och katapulten (uppskjutet). När jag hade kommit upp till toppen av fritt fall så stannar man ju där ett tag för att det är en kamera som fälls ned för att ta kort och då kunde man se hela stan ! de va ascoolt!!! Det va synd att vi inte kunde vara där längre så ja kunde åka fritt fall flera gånger, nästa gång ja e på grönan ska jag nog testa Tilt :D
Aja här kommer lite bilder, ja har inte tagit dem för ja kunde inte ha me kameran men ja ville visa de olika "attraktionerna"
Fritt fall. :D :D
Katapulten (uppskjutet)
Twister
Insane och fritt fall
Till vänster Extreme, i mitten Jetline och den mörkare berg och dalbanan är vilda musen men vilda musen åkte ja inte för den e tråkig. Och i bakgrunden ser man katapuklten.
Jetline. :D De va svårt att hitta en bra bild på jetline men här är i alla fall en bild.
Men kom ihåg ingenting slår fritt fall :D :D :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0