:( :( :( Snyft!

Ja ida när ja kom hem från skolan hade jag fått ett mejl från uppfödaren att min fågelunge va död!!! :( ja blev jätteledsen, den hade dött för att föräldrarna hade slutat mata den :( :( :( Mamma sa att vi kunde köpa en annan imorrn men jag ville verkligen ha den här. Men jag får väl se hur den andra som mamma pratat om är :( suck (snyft)
Förlåt att jag inte lägger in någon bild i det här inlägget hittade ingen som passade :(
Jaja. det kommer säkert bilder på den andra snart :) men jag kommer sakna den andra på ett sätt, även om den inte var min än och jag aldrig hade träffat den bara sett den på bild :( Jag skulle ha åkt och sett den på söndag och så händer det här snyft! :( :( :(
//Amalia.

Kommentarer
Postat av: Nora

Vad synd :(

2011-06-08 @ 15:00:50
URL: http://norafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0